Nové začiatky

 Človek ma stále potrebu niekam zapadať, byť súčasťou niečoho, nejakej komunity. Nesie sa to s nami už od malička. Začína to krúžkami, chcem tancovať lebo aj moje kamošky tancujú. Chceme byť súčasťou, chceme aby nás ľudia mali radi. Niekedy chodíme na party aj keď nechceme a vlastne nám ani house music nie je blízka, aby sme zapadli do partie na strednej. Skúšame alkohol, cigarety, rôzne veci a to je fajn. Spoznávame svet, skúšame nové veci, hľadáme miesto kde zapadneme. No čo keď sa snažíme zapadnúť až tak veľmi, že strácame seba? 

Roky som robila veci ktoré ma nebavili len aby som niekde zapadla. Robila zo seba barbínu ktorá behala za chlapcami (bez urážky, nič proti Vám nemám ale nie je to pre mňa) aj keď by som radšej sedela doma a čítala knihu. Robila som veci ktoré ku mne nesedeli a nespoznávala samu seba. Nevedela som sa zaradiť. Skúšala som písať rôzne blogy, zameriavala som sa iba na konkrétne témy, mala som bookstagram, rôzne fanpage, fitstagram, nič z toho ma však veľmi nebavilo, nebavilo ma písať len o jednej téme. Prečo by som to vlastne mala robiť? Prečo by som nemohla písať o všetkom čo ma baví a robí šťastnou, prečo písať len o knihách keď milujem aj kozmetiku, prečo písať len o kozmetike keď zároveň milujem prírodu? Prečo by ma mala nálepka obmedzovať? 

    Začínam od znova, sedím na posteli s melónom a zakladám blog, úplne nový, bez konkrétneho cieľa. Možno sa tu objaví nejaká recenzia, možno odporúčanie, možno recept a možno sa tu niekedy v ťažších časoch opustím... ja neviem. Nemám to premyslené, pôjdem pocitovo. Jedno však viem, budem tu pravá taká aká som. 



Dúfam, že ťa to tu bude baviť, že sa pri čítaní pousmeješ a vlastne nemusíš sa pousmiať je to na tebe :) 

A prečo clumsy bit*h? Pretože som neobratná a zranenia sú môj najlepší kamarát.  



CB

Komentáre

Obľúbené príspevky